Měření návštěvnosti webu v Google Analytics
Chcete se dozvědět, jak využijete Google Analytics pro měření návštěvnosti vašeho webu? Odpověď najdete v tomto článku.
Chcete se dozvědět, jak využijete Google Analytics pro měření návštěvnosti vašeho webu? Odpověď najdete v tomto článku.
Víte, co dělá webový analytik? A zajímá vás, jak může pomoci vašemu webu? Oboje a ještě mnohem více zjistíte v tomto článku.
Veřejný audit webu maxizdrav.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu outdoor-fashion.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu uterkarna.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu sleep-well.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu cistirna-jimka.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu název webu kanclik.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit dometa.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu svetcukraru.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu superplechacek.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu kamdoitalie.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu krmivasoukup.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu darbox.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Na první pohled zajímavý web, který výrazně uvádí vysokou zákaznickou spokojenost a kontaktní telefonní číslo. Přesto jsme i na něm našli náměty na zlepšení.
Veřejný audit webu obchod-kufry.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Stát plánuje zavést elektronické dálniční známky, proto vyhlásil zakázku na informační systém a e-shop. Cenovka? 401 milionů korun. To se nelíbilo vývojářské komunitě, která za víkend naprogramovala podobný systém. Výsledkem byl web FerZnamka.cz. Udělali jsme audit použitelnosti.
Použitelnost nám ukazuje, jak dobře se dá daný web používat. Nebo-li jak je srozumitelný a přehledný. Základním "mottem" použitelnosti se dá nazvat fráze Steva Kruga: "Nenuťte uživatele přemýšlet".