Jak to s námi funguje: první schůzka


První setkání s námi je zcela nezávazné a zdarma. Vyslechneme si vás telefonicky nebo přes videohovor. Cílem je pochopit vaše potřeby a očekávání. Chceme se dozvědět, co vás trápí a jak vám můžeme nejlépe pomoci. Také společně zvážíme rozpočet pro spolupráci. Potřebujeme zajistit, že bude v souladu s vašimi finančními možnostmi.

Stručně

Co je cílem první schůzky?
První setkání je zdarma a nezávazné. Věnovat se vám bude spolumajitelka agentury, Eva Kočí. Vyslechne vaše potřeby, očekávání a rozpočet. Pomáháme malým firmám a živnostníkům. Středním a velkým firmám rádi doporučíme naší sesterskou agenturu.

Co očekáváme od vás a jak přistupujeme k marketingu:
Chceme znát vaše dosavadní zkušenosti s marketingem. Je klíčové poznat vaše očekávání ohledně výsledků a přístupu ke spolupráci. Marketing v našem podání neslibuje zázraky. Řídíme se daty a snažíme se zvýšit šance na úspěch.

Výstupy ze schůzky a start spolupráce:
Po schůzce vytvoří Eva Kočí zápis pro budoucí spolupráci. Dostanete nabídku s cenami a po potvrzení se začne s realizací.

Kdo s vámi bude mluvit?

Na schůzku za vámi přijde přímo spolumajitelka naší agentury, Eva Kočí. Nemusíte se bát odborné marketingové hantýrky. Bude s vámi mluvit srozumitelně. Eva není přímo marketérka, proto vám nebude dávat konkrétní rady a doporučení. Může však zmínit naše zkušenosti s podobnými zákazníky, případně předběžně pojmenovat možné náměty k řešení. Budete-li mít dotazy přímo k marketingu, můžete si zaplatit konzultaci s našimi marketingovými specialisty.

Vyslechneme si, co vás trápí a potřebujete

První schůzka je určena pro mapování vaší situace. Dostávají se k nám poptávky v různém stavu. Majitelé firem například mluví o tom, že potřebují reklamu. Někdy netuší, co by jim vlastně pomohlo. Případně mají jasnou představu. Z následné diskuse však může vyplynout, že bychom doporučili jiný postup. Pomůže nám, když pojmenujete svojí situaci tak, jak ve skutečnosti vypadá:

  • Potřebujete poptávky / objednávky?
  • Ve vašem podnikání jste zkoušeli X věcí a stále vám to nefunguje?
  • Máte pocit, že nejste vidět a nikdo vás nedohledá?
  • Ve firmě vám stojí stroje nebo se zaměstnanci nudí, protože není práce?
  • Nebo naopak nevíte, kam dřív skočit?
  • Případně chcete zachovat stávající stav?
  • Chcete jen zkontrolovat cizí práci?
  • atd.

Budeme zkoumat vaše očekávání

Případná spolupráce s agenturou může být něco jako partnerský vztah. Může být harmonický a naplňovat obě strany. Stejně tak se nemusí potkat to, co od spolupráce čekáte. Například můžete očekávat, že někdo na váš e-mail odpoví během několika málo minut. U nás je přitom obvyklé, když se nad vaším e-mailem v klidu zamyslíme. Všechny požadavky vyřizujeme postupně podle toho, jak k nám dorazily. Čekáte-li bleskové reakce obratem, možná by se vám lépe spolupracovalo s člověkem na volné noze. Samozřejmě: když je něco urgentní (třeba vám spadne web), většinou dokážeme zasáhnout rychle.

Příklady dalších častých očekávání:

  • Chcete mít přehled o sledovaných aktivitách v přehledné tabulce?
  • Přáli byste si vše podrobně vysvětlovat nebo naopak: potřebujete ušetřit svůj čas?
  • Oceníte přímé propojení se specialisty / chcete mluvit jen s jedním člověkem?
  • Nemáte k marketingu důvěru, proto musíme postupovat opatrně / věříte naší odbornosti?
  • Jaké prostředky dáváte do marketingu? Kolik platíte současným specialistům nebo chcete platit?
  • Jaká investice do marketingu je pro vás bezpečná a neohrozí vás?
  • atd.

Dosavadní zkušenosti s marketingem

Už jste s někým spolupracovali nebo jste naopak marketingem nepolíbeni? V prvním i druhém případě to potřebujeme vědět. Pomůže nám znát to, co vám ve spolupráci s někým fungovalo a naopak se neosvědčilo. Taky je vhodné vědět, jaké aktivity jste v marketingu dělali a co to přineslo.

Klíčové je také poznat vaše očekávání ohledně výsledků. Myslíte si, že nám svěříte reklamu a do týdne vás zahltí poptávky / objednávky? Marketing tímto způsobem nefunguje. Aby nám to spolu dobře fungovalo, je potřeba splnit i něco na vaší straně:

  • Zákazníci musí mít o váš produkt / službu / e-shop zájem.
  • Ekonomika by měla být v dobré kondici. Tedy zákazníci by měli mít chuť nakupovat.
  • Váš produkt / služba / e-shop by měla dodržovat nebo překračovat standardy trhu.
  • U nových produktů / služeb / e-shopu by měl existovat trh.
  • Cenově musíte být srovnatelní s konkurencí.
  • Zájem zákazníků je přímo úměrný vašemu významu na trhu. Jestliže jste známá a úspěšná firma, marketing bude mít úplně jiné výsledky než u nového / neznámého subjektu.

Představte si svojí firmu jako auto. Když nám třeba svěříte pouze jednu část auta (třeba jen klíče od zapalování), bude se nám s celým autem špatně jezdit. Přesně takto funguje marketing: svěříte nám reklamu, ale web / e-shop je špatně udělaný? Reklama nebude pravděpodobně úspěšná. Někdy může stačit, když se do marketingu také zapojíte.

Co je výsledkem schůzky?

Spolumajitelka PárMinut.cz, Eva Kočí, si ze schůzky vytvoří zápis. Ten pak slouží pro případnou budoucí spolupráci a navážeme na něj. Dostane ho marketér, specialisté a projektový manažer. Vzniknou z něho úkoly a první kroky spolupráce. Zjištěné informace probere s marketérem, spolumajitelem PárMinut.cz, Radimem Hasalíkem. Ten na základě svých zkušeností a informací ze schůzky předběžně doporučí, co by bylo vhodné a jak postupovat. Do hloubky se na to posléze podívá zapojený marketér.

Než spolu začneme spolupracovat, dostanete od nás nabídku s cenami. Vše si schválíme a potvrdíme e-mailem. Budete-li mít dotazy, jsme připraveni si o nabídce promluvit. Někdy se může stát, že během schůzky nebo později zjistíme, že vám nedokážeme pomoci. Nejčastěji narážíme na tyto důvody:

  • Nepotkala se očekávání ohledně rozpočtu. Máte-li na marketing třeba méně než 4 000 Kč měsíčně / jednorázově, umíme vám pomoci pouze poradenstvím. S tímto rozpočtem se však nedokážeme naplno zapojit.
  • Řekli jste nám, že potřebujete intenzivní spolupráci: třeba odpovídat na e-maily / telefonáty okamžitě. Tuto flexibilitu vám poskytnou mnohem lépe lidé na volné noze.
  • Máte jinou představu o tom, kdy vám marketing doručí výsledky. Případně jsou vaše vize nesplnitelné. Marketing má svá omezení a není všemocný. Hrajeme fér, proto zázraky neslibujeme.
  • Nevěříte marketérům. Spálili jste se. Je nám to moc líto, že máte takové zkušenosti. Pro úspěšnou spolupráci potřebujeme alespoň špetku důvěry.
  • Čekáte práci zadarmo. Marketing nás baví. Naše znalosti pomáhají zákazníkům vydělávat peníze a plnit jejich sny. Bezplatně vám rádi poradíme třeba v největších podnikatelských skupinách nebo ve skupině Rozbory webů a marketingu.

Těšíme se na spolupráci

PárMinut.cz vzniklo proto, abychom pomáhali majitelům malých firem a živnostníkům plnit si své sny. Protože máme v týmu pouze zkušené specialisty, které si pečlivě vybíráme, dokážeme si poradit s řadou výzev. Neustále se snažíme vylepšovat naše služby tak, abychom splnili hlavní pilíře úspěšné spolupráce: přinášeli vám výsledky a starali se o vaší spokojenost.