O nás

Abyste zaujali návštěvníka webu, máte na to pouze 8 sekund. Průměrně jsou lidé na webech pár minut. Odtud je náš název. Našich 15 specialistů zvyšuje šanci, že lidé u vás nakoupí vaše služby nebo zboží.

Radim Hasalík

Radim Hasalík

Specialista systematického online marketingu a spoluzakladatel PárMinut.cz.

První web spustil v 15 letech. Od roku 2002 pracoval ve vydavatelstí IDG, digitálních agenturách, magazínu ITBIZ.cz, ESETu, Seznam.cz a DATARTu.

Přes 19 let se věnuje online marketingu. Postupně si vyzkoušel vybrané profese (PPC, SEO, použitelnost, copywriting...). Nakonec zůstal u strategického online marketingu. Zastřešuje a propojuje jednotlivé profese online marketingu. Je pravou rukou majitelů firem.

Vystupoval v médích: ČT24, ČT1, hlavním zpravodajství TV Prima, Českém rozhlasu Plus, Novinky.cz, iHned.cz, iDNES, Podnikatel.cz, Respektu, Lidových novinách a řadě dalších. Založil a spravuje největší české podnikatelské skupiny na Facebooku.

Pravidelně přednáší o použitelnosti webů / e-shopů studentům Vysoké školy ekonomické v Praze v rámci cvičení předmětu Marketing na Internetu.

Eva Kočí

Eva Kočí

Projektová manažerka a vedoucí projektu PárMinut.cz.

S marketingem se poprvé setkala ve svých 16 letech, kdy se starala o reklamní kampaně pro Obchod Šetřílek a Magistrát hlavního města Prahy. Poté působila v digitální agentuře, kde měla na starosti vedení projektů a vytváření nákresů webů.

Správě reklamních kampaní se nechtěla do budoucna věnovat. Nejvíce jí baví řízení projektů. V rámci služeb PárMinut.cz vede tým specialistů online marketingu. Dohlíží na priority, dodržování termínů, zapojování jednotlivých odborníků a komunikuje s klienty.



15 specialistů v týmu

V našem týmu najdete specialisty na správu reklamních kampaní (PPC) včetně Facebook / Instagram reklam, budování viditelnosti ve vyhledávačích (SEO), webového analytika, textaře, správkyni e-shopového řešení Shoptet / UPgates, projektové manažery a odborné asistenty. Spolupracujeme výhradně s lidmi, kteří mají ve svém oboru dva a více let zkušeností.

Proč řešíme online marketing komplexně?

46 % odchází pryč z webu

Studie (PDF) z roku 2015 potvrdila, že 46 % uživatelů opustí nesrozumitelný web. Špatný design a chyby v navigaci odradí 37 % lidí.

Když jsme spolu se spřáteleným týmem změnili hlavní stranu Andivo.cz, zvýšila se ochota dokončit objednávku ze 1,63 % na 13,75 %.

Konkurence je blízko

Celých 79 % uživatelů tvrdí, že budou hledat jiný web, pokud ten stávající nesplní jejich očekávání.

Změna celého webu ProMistry.cz přinesla snížení opuštění hlavní strany z 25,83 % na současných 20,24 %. Současně klientovi meziročně vzrostly tržby o 41 %.

Nákres webu šetří náklady

Když se při návrhu nových stránek udělá drátěný model (wireframe), šetří se náklady. Předělávání grafiky a nakódovaných stránek je totiž mnohem dražší.

Navíc test s pěti uživateli dokáže odhalit až 85 % všech chyb.

Naše přednášky o použitelnosti webů