Nastavíme váš marketingový proces
Vymyslíme nebo využijeme různé postupy, které váš marketing posunou dál.
Do navrženého postupu můžeme zapojit vaše
zaměstnance, dodavatele a další firmy. Klademe důraz na praktičnost.
Hlídání rozpočtů
na marketing
Základní marketingový proces. Umožňuje pravidelně sledovat
náklady na marketing. Zaznamenává navýšení nebo snížení prostředků
na jednotlivé reklamní systémy.
Sledování rozpočtu je možné
automatizovat nebo tím pověřit asistentku.
Součástí může být i vyhodnocování úspěšnosti
marketingu.
Marketingová kontrola
Systematický marketing vyžaduje pravidelně
prověřovat každou klíčovou část. Můžete například
pravidelně odhalovat chyby, které brání vyhledávačů
procházet váš web.
Mezi další pravidelné kontroly mohou patřit
důležitá místa, kde se zákazník s vaší firmou setká.
Marketingové aktivity
Chcete psát blog? Pomůžeme nastavit kompletní postup od sbírání
nápadů, přes přípravu článku, po ověření až po zveřejnění.
Chybět nebudou ani kontrolní kroky kvůli viditelnosti ve vyhledávačích (SEO).
A také následná práce s již existujícím obsahem.
Podobně můžeme nastavit proces u správy sociálních sítí.
Případně jakékoliv jiné marketingové aktivitě.
Procesy vychází ze zkušeností
Spolumajitel agentury, marketér Radim Hasalík, v oboru působí více než 20 let.
V minulosti se podílel například na nastavení fungování magazínu ITBIZ.cz,
pomáhal rozvíjet marketing ve firmě ESET nebo zajišťoval fungování
oddělení výkonnostního marketingu v DATARTu.
Sám pak na procesech postavil dvě marketinové agentury z nichž
jedna z nich je ParMinut.cz.
Proč ve firmě nastavovat marketingové procesy?
Vytěžíte marketing na maximum
Dobře nastavený marketingový proces vám umožní pracovat efektivně.
Neopomenete nic důležitého.
Díky synergii vytěžíte z dané aktivity maximum. Například:
článek v blogu posléze rozpadnete na příspěvky na sociální sítě.
Recyklací starého obsahu naopak ušetříte náklady a využijete
úspěšné příspěvky.
Systematické vyhodnocování marketingových aktivit vám
umožní získat zpětnou vazbu o tom, co funguje a co je potřeba změnit.
Jako majitelé šetříte čas
Správné delegování vám umožní věnovat čas věcem, které se bez vás neobejdou.
Ať už jde o klíčová strategická rozhodnutí, nové podnikatelské příležitosti
nebo prostě jen zasloužený odpočinek.
Na pozadí vaší firmy poběží hladce proces, kdy všichni zapojení lidé
budou vědět co, kdy a proč mají dělat. Neznamená to, že se nebudou dít chyby.
Ale díky ověřeným postupům se vyhnete objevování slepých cest.
Větší motivace pro zaměstance
Chaotické prostředí sice přitahuje určité typy lidí,
většina však chce dělat svojí práci.
Když se ve firmě hasí dvacet požárů najednou,
může to působit demotivačně.
Marketingové procesy vnesou do vašeho podnikání řád.
Místo neplánovaných hurá akcí na poslední chvíli
budete mít jasný plán a postup.
Připravený plán vám přitom umožňuje pružně reagovat
na aktivity konkurence. Proces může pamatovat i na to.
Dokážete mnohem více, než když jste vše řešili bez
systému.
Kdy naše spolupráce přinese očekávané ovoce?
Nastavení marketingového procesu není na počkání. Umíme řadu věcí urychlit tím, že představíme tzv. minimální životaschopnou verzi. Ta vám umožní vyzkoušet sílu delegování. Současně si otestujete vaše zaměstance či spolupráci. Můžeme také zavést osvědčené procesy, které se týkají hlídání rozpočtů. Zde nemusíme vymýšlet kolo: prostě použijeme to, co velmi dobře funguje nám.