Blog
Chcete-li udělat váš produkt rozpoznatelným a vytvořit si výhodu v konkurenčním prostředí, klíčem je mít jedinečný prodejní koncept. Postupně si projdeme, co znamená zkratka USP (Unique Selling Propositon). Naučíme vás vytvořit to pro váš produkt nebo službu a efektivně s tím dále pracovat. Téma je užitečné jak pro začínající podnikatele, tak pro zkušené podnikatele, ale také pro marketéry, kteří mají za úkol správně umístit značku na trhu.
Nejčastěji se setkáváme s cílem zvýšit počet poptávek / objednávek / tržeb. Podnikatelé také občas usilují o oslovení nové skupiny zákazníků. Méně častým cílem bývá zvýšení spokojenosti zákazníků nebo vylepšování stávajících produktů / služeb. To neznamená, že si firmy takové cíle nedávají. Může se jednat třeba o projekty, které probíhají uvnitř firmy a bez spolupráce s marketingovou agenturou.
Poznání zákazníků a jejich rozdělení do různých skupin je pro úspěch marketingu zásadní. Platí to ve chvíli, kdy své služby nebo produkty prodáváte různým lidem. Jinak totiž budete mluvit na dítě školou povinné, maminku s čerstvě narozeným dítětem nebo třeba seniora.
Marketingová strategie je dokument, který vás doprovází podnikáním. Základní verze obsahuje údaje o vašem podnikání, zákaznících a přidané hodnotě, kterou klientům vytváříte.
První setkání s námi je zcela nezávazné a zdarma. Chceme pochopit vaše potřeby a očekávání.
Výkonnostní marketing je forma reklamy, která většinou přináší firmě nebo živnostníkovi výsledky. Zahrnuje reklamu ve vyhledávačích, zbožových srovnávačích, sociálních sítích, e-mailový marketing, affiliate, přirozenou viditelnost (SEO) a mnoho dalších aktivit.
Jedním z cílů online marketingu může být získávání zpětné vazby. K tomu slouží dotazníky.
Zákazníci nakupují různým způsobem. Marketéři se proto snaží poznat nákupní chování a přizpůsobit se mu. Nakupující je možné ovlivnit. Neměla by se ale používat manipulace.
Zákazníci většinou nenakupují okamžitě. Představíme vám co to je, jaké modely existují a proč jsou potřeba.
Marketér je profesionál, který musí pochopit, co spotřebitel chce a jak jeho potřeby uspokojit. Musí také spotřebitele přesvědčit, že výrobek odpovídá na jeho problémy a chce ho koupit.
Když mluvíte s marketéry, občas můžete zaslechnout výraz marketingový kanál. Představíme vám jednotlivé kanály a jejich možnosti.
Někteří podnikatelé a firmy se v době nejistoty snaží snížit náklady na marketing a reklamu. Přílišné úspory mohou firmě uškodit, protože přestanou přicházet noví zákazníci a stávající klientela přestane stačit. Je potřeba uvažovat více strategicky.
Zvýšení cen není příjemná událost. Je proto vhodné se na takový krok připravit předem a včas informovat zákazníky.
Někdy nemáte peníze na plnohodnotný marketing. Musíte si tedy vystačit s nízkonákladovými možnostmi. Peníze nahradíte svým časem.
Demarketing je druh marketingu, jehož cílem je snížit poptávku mezi celou skupinou zákazníků nebo určitými skupinami klientů.
Zjednodušeně řečeno, marketing je propagace výrobků či služeb. Hlavním úkolem marketingu je pochopit, co spotřebitelé chtějí a následně uspokojit jejich potřeby. Z pohledu majitele firmy pomáhá marketing prodat zákazníkům výrobek a dosáhnout zisku.
Chcete se dozvědět, jak využijete Google Analytics pro měření návštěvnosti vašeho webu? Odpověď najdete v tomto článku.
Víte, co dělá webový analytik? A zajímá vás, jak může pomoci vašemu webu? Oboje a ještě mnohem více zjistíte v tomto článku.
Veřejný audit webu maxizdrav.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu outdoor-fashion.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu uterkarna.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu sleep-well.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu cistirna-jimka.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.
Veřejný audit webu název webu kanclik.cz. Zveřejňujeme na základě souhlasu majitele webu.