Zlepšíme váš web nebo e-shop

Když web / e-shop klade překážky, přicházíte o zákazníky. Prověřili jsme více než 210 webů. Opravili tisíce chyb. Výsledky se dostavily v podobě nárůstu objednávek či zákazníků. Můžeme pomoci i vám.

Využijte internet na maximum

Proč zlepšení webu / e-shopu právě od nás?

Poměr cena / výkon

Audity webů jsou finančně nákladné. Proto vycházíme cenově vstříc živnostníkům a malým firmám.

Přes 19 let praxe

Do spolupráce přinášíme zkušenosti z předchozích webů / e-shopů. Často se jednalo o projekty, ke kterým se dostanete jednou za život.

Profi nástroje a data

Své závěry se snažíme opřít o data z Google Analytics. Používáme také řadu pokročilých nástrojů. Umíme testovat weby i na lidech.

Pohled na váš byznys

Někdy to nemusí fungovat kvůli špatně nastaveným základům vašeho podnikání. Proto v našem pohledu zohledňujeme také další části marketingu.

Jak vám pomůžeme?

Poznáme se

Abychom vám mohli opravdu pomoci, potřebujeme pochopit vaše podnikání. Následně nám přidělíte práva k měření Google Analytics. A možná budeme potřebovat zapojit ještě další nástroje. Nakonec se s vámi domluvíme na způsobu testování. Pokud to váš rozpočet umožní, umíme připravit testování lidmi.

Testujeme web / e-shop

Každý web / e-shop by měl splňovat určitá pravidla. Máme je v malíku. Váš web / e-shop prověříme. Zjistíme, kde a jak klade lidem překážky. Doplníme to také o posouzení důvěryhodnosti a odlišnosti od konkurence. Nakonec doporučíme konkrétní úpravy, které po schválení můžeme zapracovat.

Opravíme nalezené chyby

Naše práce nekončí odevzdáním auditu. Společně s programátory, HTML kodéry, grafiky a dalšími profesemi umíme zajistit opravu. Navíc pokud najdeme další potenciál v jiných oblastech online marketingu, doporučíme vám navazující aktivity.

Kdy naše spolupráce přinese očekávané ovoce?

Oprava zásadních chyb je pouze začátek. Je to jako stavba domu: postaráme se, aby základy byly v pořádku. Váš web nebude lidem klást zbytečné překážky. Dáte jasně najevo skutečnou odlišnost od konkurence. Splníte všechny možné prvky důvěryhodného webu. A poté na vyladěný web přivedete návštěvníky z reklamních kampaní nebo vyhledávačů. Budete-li dále spolupracovat se specialisty online marketingu, výsledky by se měly dostavit.