Poměr cena / výkon
Audity webů jsou finančně nákladné. Proto vycházíme cenově vstříc živnostníkům a malým firmám.
Když web / e-shop klade překážky, přicházíte o zákazníky. Prověřili jsme více než 210 webů. Opravili tisíce chyb. Výsledky se dostavily v podobě nárůstu objednávek či zákazníků. Můžeme pomoci i vám.
Proč zlepšení webu / e-shopu právě od nás?
Audity webů jsou finančně nákladné. Proto vycházíme cenově vstříc živnostníkům a malým firmám.
Do spolupráce přinášíme zkušenosti z předchozích webů / e-shopů. Často se jednalo o projekty, ke kterým se dostanete jednou za život.
Své závěry se snažíme opřít o data z Google Analytics. Používáme také řadu pokročilých nástrojů. Umíme testovat weby i na lidech.
Někdy to nemusí fungovat kvůli špatně nastaveným základům vašeho podnikání. Proto v našem pohledu zohledňujeme také další části marketingu.
Abychom vám mohli opravdu pomoci, potřebujeme pochopit vaše podnikání. Následně nám přidělíte práva k měření Google Analytics. A možná budeme potřebovat zapojit ještě další nástroje. Nakonec se s vámi domluvíme na způsobu testování. Pokud to váš rozpočet umožní, umíme připravit testování lidmi.
Každý web / e-shop by měl splňovat určitá pravidla. Máme je v malíku. Váš web / e-shop prověříme. Zjistíme, kde a jak klade lidem překážky. Doplníme to také o posouzení důvěryhodnosti a odlišnosti od konkurence. Nakonec doporučíme konkrétní úpravy, které po schválení můžeme zapracovat.
Naše práce nekončí odevzdáním auditu. Společně s programátory, HTML kodéry, grafiky a dalšími profesemi umíme zajistit opravu. Navíc pokud najdeme další potenciál v jiných oblastech online marketingu, doporučíme vám navazující aktivity.
Oprava zásadních chyb je pouze začátek. Je to jako stavba domu: postaráme se, aby základy byly v pořádku. Váš web nebude lidem klást zbytečné překážky. Dáte jasně najevo skutečnou odlišnost od konkurence. Splníte všechny možné prvky důvěryhodného webu. A poté na vyladěný web přivedete návštěvníky z reklamních kampaní nebo vyhledávačů. Budete-li dále spolupracovat se specialisty online marketingu, výsledky by se měly dostavit.