Nezávislost
Líbí se vám nějaké řešení a trváte na něm? Prozkoumáme ho a upozorníme na případná rizika. Netlačíme vás do našich řešení.
ParMinut.cz se věnuje výhradně online marketingu. Vývoj webů a programování necháváme na cizích vývojářích, kteří nejsou součástí našeho týmu. Díky tomu zůstáváme nezávislí. Umíme pro vás najít takové řešení, které je ideální v poměru cena / výkon.
U stránek doporučujeme systém Webflow.com. Je na vás, jaké řešení zvolíte.
Proč weby a e-shopy právě s námi?
Líbí se vám nějaké řešení a trváte na něm? Prozkoumáme ho a upozorníme na případná rizika. Netlačíme vás do našich řešení.
Už máte svého ověřeného dodavatele na web / e-shop? Rádi se připojíme za marketing. Nemáte? Pomůžeme vybrat.
Zaměřujeme se výhradně na internetový marketing. Členové našeho týmu mají tři a více let zkušeností ve svém oboru.
Dokážeme vás zastoupit při jednání s HTML kodéry a programátory. Umíme mluvit jejich jazykem. Umíme s nimi nastavit marketingové postupy.
Zjistíme vaší současnou situaci, rozpočet a navrhneme možná řešení. Ne vždy třeba potřebujete nový web / e-shop. Někdy stačí upravit ten stávající. Protože nejsme vývojáři nebo programátoři, můžeme udělat skutečně nezávislá doporučení.
Známe také alternativní řešení, která mohou prolevnit start vašeho podnikání. Příkladem je využití služeb typu Webflow.com, Solidpixels.cz a mnoha dalších.
Připravíme veškeré podklady pro vývojáře / programátory. Zajistíme kompletně marketingovou část projektu. Společně s vámi vybereme vhodné externí HTML kodéry / programátory. Zajistíme další navazující komunikaci a pohlídáme některé klíčové detaily. Například to, aby vývojář nestavěl web na nějakém méně známém redakčním systému a vy jste se pak nedostali do problémů.
Spouštěním webu / e-shopu další práce teprve začínají. Váš web / e-shop je nutné podpořit a dostat tam potenciální návštěvníky.
Rádi se vám postaráme o reklamní kampaně na sociálních sítích, ve vyhledávačích nebo zbožových srovnávačích (pro e-shopy). Přípravíme redakční plán témat pro blog a začneme pravidelně zveřejňovat tematický obsah.
Je férové říci, že online marketing nemusí přinášet výsledky pokaždé. Záleží na mnoha faktorech: stav ekonomiky, trhu, zájem zákazníků o váš produkt, konkurence... Marketing v našem pojetí zvyšuje šance na úspěch, ale nedokážeme to zaručit.